Forex Ea Ideer


Advanced Candlesticks og Ichimoku Strategier for Forex Trading For første gang avslører våre Action Forex-analytikere strategiene de bruker til å formulere handelsideer i vår populære Candlesticks og Ichimoku Analysis-seksjon. Disse strategiene presenteres i vår nylig utgitte ebook quoteAdvanced Candlesticks og Ichimoku Strategies for Forex Trading. Quot Ikke gå glipp av denne muligheten når du lærer disse teknikkene som profesjonelle handelsfolk bruker. Last ned både del I og del II NU Lysestaker Intradag Handel Ideer Handel Idea Wrap-up: USDCHF - Stand til side Selv om greenbacken reiste etter å ha fallet til 1.0025 og konsolidering over dette nivået ville bli sett, regner oppadrettet være begrenset t. - 24 februar kl 15:45 GMT Bransjeoppdatering: GBPUSD - Stå til side Siden kabelen har trukket seg tilbake etter å ha økt marginalt til 1,2570, har det foreslått at toppen har muligens blitt dannet der og konsolidering med mild nedside. - 24. februar kl. 15:35 GMT Bransjeoppsummering: EURUSD - Stå til side Siden den interne valutaen har gått seg tilbake etter intradagskortoppgang til 1,0618, vil det imidlertid bli sett konsolidering under dette nivået. - 24. februar kl. 15:24 GMT Bransjeinnpakning: USDJPY - Stå til side Siden greenbacken har falt igjen etter å ha møtt fornyet salgsrente på 112,96 tidligere i dag, og legger til tro på vår bearish visning og a. - 24 februar kl 15:17 GMT Handelsideoppdatering: USDCHF - Stå til side Som dollar har fortsatt handel lavere, demper vår bullishness og nærtidsrisikoen er fortsatt for høsten fra 1.0141 for å utvide wea. - Feb 24 13:32 GMT Handel Ideoppdatering: GBPUSD - Stå til side Selv om yesterdays rally sammen med brudd på tidligere motstand på 1,2549 antyder at den siste nedgangen fra 1.2706 er avsluttet kl. 1.234. - 24. februar kl. 13:23 GMT Handelsideoppdatering: EURUSD - Stå til side Som den enkle valutaen har kantet seg høyere igjen i dag, foreslår nærtidsrisiko oppadgående risiko for tilbakegangen fra 1.0493 for å utvide gevinsten til. - Feb 24 13:19 GMT Handel Idea Update: USDJPY - Mål møtt og stå til side Siden greenback har falt igjen etter å ha møtt fornyet salgsrente på 112,96 tidligere i dag, og legger til tro på vår bearish visning og o. - Feb 24 13:14 GMT Ichimoku Ukentlig Analyse EURJPY Lysestaker og Ichimoku Analyse Selv om den eneste valutaen endelig gjenopptok den siste nedgangen og falt til så lav som 118,60 tidligere i uken, manglet fol. - Feb 24 09:26 GMT USDCAD Lysestaker og Ichimoku Analyse Selv om greenbacken har trukket seg tilbake etter å ha viftet under indikert motstand på 1,3212, er en pause på angitt s. - 24 februar 09:06 GMT EURGBP Lysestaker og Ichimoku Analyse Siden den eneste valutaen har falt igjen etter å ha møtt fornyet salgsrisiko på 0.8592, legger du til tro på våre bearis. - 23. februar 08:52 GMT EURCHF Lysestaker og Ichimoku Analyse Siden den felles valuta har fortsatt å handle defensivt etter nylig salg, beholder vår bearishness for en retest. - 23. februar 08:36 GMT Elliott Wave Daglig handelsideer Handel Idea: EURGBP - Hold kort oppgitt på 0,8495 Den eneste valutaen møtte motstanden på 0,8495 og trakk seg tilbake, og beholdt vår bearishness og den siste nedgangen vil trolig gjenopptas etter konsolidering. - 24. februar kl. 13:59 GMT Idé: USDCAD - Stå til side Siden greenbacken har falt igjen etter den kraftige retretten fra 1.3210 og brøt under støtte på 1.3074, noe som tyder på rebound fra 1.3009. - Feb 24 13:54 GMT Handelside: EURJPY - Selg på 120,20 Selv om den felles valutaen har gått tilbake, viser tidlig tilbakegang fra 118,60 at konsolidering over dette nivået vil bli sett og korrigerende. - Feb 24 09:56 GMT Handelside: AUDUSD - Hold kort inntatt på 0.7690 Selv om aussie kantet seg høyere etter å ha funnet fornyet kjøperrente på 0.7649 tidligere denne uken, skulle tap av oppadgående momentum begrense oppsiden. - Feb 24 09:54 GMT Handelside: EURGBP - Hold kort oppgitt på 0.8495 Selv om euro gjenvunnet etter å ha falt til 0.8403 i går, og konsolidering over dette nivået ville bli sett, regner oppadrettet være begrenset. - 23 februar kl 14:15 GMT Handelshøyde: USDCAD - Utgang lang inntatt 1.3120 Som tilbaketrekningen fra 1.3210 viste seg å være sterkere enn forventet, demper vår bullishitet og nedadrettede risikoen forblir for svakhet til 1,3. - 23 februar 14:05 GMT Handelside: EURJPY - Selg på 120,20 Som den eneste valutaen gjenvunnet etter å ha gått til 118,60 i går, vil det si at konsolidering over dette nivået vil bli sett og korrigerende. - Feb 23 09:44 GMT Handelside: AUDUSD - Hold kort inntastet til 0.7690 Selv om aussie gjenvunnet etter å ha funnet støtte på 0.7649, så lenge de siste ukene høye på 0.7732 holdes, ville ytterligere konsolidering ta pl. - Feb 23 09:38 GMT Elliott Wave Weekly Analyse EURJPY Elliott Wave Analysis Selv om den felles valutaen har gjenopptatt nylig nedgang og brøt under støtte på 118,71, mangel på følge gjennom selli. - Feb 24 10:11 GMT USDCHF Elliott Wave Analysis Selv om greenbacken steg igjen etter å ha funnet god støtte på 0,9967 og dollar kantet høyere til 1.0141, manglet follo. - Feb 24 10:05 GMT EURGBP Elliott Wave Analysis Den eneste valutaen møtte fornyet salgsbeløp på 0.8592 (vi anbefalte i vår forrige oppdatering å selge på 0.858. - 23. feb 10:05 GMT USDCAD Elliott Wave Analysis Til tross for å falle til 1.3009 i forrige uke , da greenbacken fant god støtte der, og har reist igjen siden, dempning. - 23. feb 09:57 GMT Handelsideer Prestasjonsrapporter Elliott Wave Trade Ideas Prestasjonsoppdatering Den korte posisjonen som ble oppgitt i USDCAD på 1.3135 uken før ble sluppet etter at vi senket Stopp til 1.3120 da paret fant godt suppo. - 20 februar kl 16:31 GMT Lysestaker og Ichimoku Trade Ideas Prestasjonsoppdatering Vi kom inn i en kort posisjon i euro på 1.0655 og den eneste valutaen møtte motstanden på 1.0680, da trakk seg tilbake, stillingen er fortsatt holdi . - 20. februar kl. 16:20. Lysestaker og Ichimoku Trade Ideas Performance Update To posisjoner ble oppgitt i USDCHF, den første korte posisjonen som ble angitt på 0.9960 ble avsluttet i break-even mens den andre lange posisjonen en. - Feb 15 04:02 GMT Elliott Wave Trade Ideas Prestasjonsoppdatering Vi gikk inn i to korte stillinger i USDCAD, den første posisjonen som ble angitt på 1.3170, ble avsluttet på 1.3148 og paret ble så høyt igjen. - 14 februar 16:18 GMTBasket Trading EA Ble med jul 2009 Status: Live long and prosper 3,275 Innlegg Her er mine to testoppsett for uken med den nye EA, den første er en kurv med 5 par og Lot .02. Den andre er en 14 par kurv med Lot .01. Det tredje skjermbildet er bare et eksempel på hvordan 2 lange bransjer kan fungere. Pilene på diagrammet er en indikator jeg bruker som jeg har lagt inn EA-reglene inn, så jeg kan gjøre en rask tilbakekontroll av hvilke forskjellige innstillinger som ville ha sett ut tidligere og ikke en del av EA, slik at jeg kan sjekke se om reglene mine fungerer uten å måtte vente uker for at EA skal kunne handle. Nå er alt vi trenger å gjøre, vent og se om EA gjør hva den skal i denne uken hvis den følger reglene. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Flere indikatorer Mer forvirring - KIS - Ble medlem Mai 2008 Status: Medlem 436 Innlegg Fantastisk ting, vil sette dette på prøve med min vps å se om det fungerer som i logikken min, takk for det fantastiske arbeidet. Trend er din venn. Ble medlem Jun 2013 Status: Medlem 139 Innlegg Her er mine to testoppsett for uken med den nye EA, den første er en kurv med 5 par og Lot .02. Den andre er en 14 par kurv med Lot .01. Det tredje skjermbildet er bare et eksempel på hvordan 2 lange bransjer kan fungere. Pilene på diagrammet er en indikator jeg bruker som jeg har lagt inn EA-reglene inn, så jeg kan gjøre en rask tilbakekontroll av hvilke forskjellige innstillinger som ville ha sett ut tidligere og ikke en del av EA, slik at jeg kan sjekke se om reglene mine fungerer uten å måtte vente uker for at EA skal kunne handle. Nå har vi alt. vennligst selger9, når kommer vi til å laste ned EA for dette systemet, så vi kan også teste det kutte tapene dine kort og la fortjenesten løpe Basket EA-oppdatering: Jeg har bestemt meg for å legge inn EA senere i kveld, jeg må først sette sammen en kort informasjonsside slik at det blir enkelt å komme i gang første gang. Hvis du har tid til å lese mitt andre Basket Forum, og dette skal hjelpe til med driften av EA. Vær også sikker på at du leser de andre Basketforumene her på Forex Factory og andre for å få en ide om Basket trading hvis du ikke er kjent med ideen. Ideene jeg brukte i EA ble samlet opp fra andre nettsteder og er ikke originale på noen måte for meg selv, så jeg tar ikke æren for dem. Flere indikatorer Mer forvirring - KIS - Kurv EA-oppdatering: Jeg har bestemt meg for å legge inn EA senere i kveld, jeg må først sette sammen en kort informasjonsside slik at det blir enkelt å komme i gang første gang. Hvis du har tid til å lese mitt andre Basket Forum, og dette skal hjelpe til med driften av EA. forexfactoryshowthre. 38post6828538 Vær også sikker på og les de andre Basketforumene her på Forex Factory og andre for å få en ide om Basket trading hvis du ikke er kjent med ideen. Ideene jeg brukte i EA ble samlet opp fra andre nettsteder. Gutt, savnet en god en gang denne gangen. EA kjører på Basket 5-paret vil fortsatt være i denne handel med 1250 pips sofar. Nå som jeg har EA oppe, vil vi se om vi kan fange den neste. Vil nok se noen rekkeviddehandlinger før da, men om det noen gang slutter å gå opp. Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Flere indikatorer Mer forvirring - KIS - Medlemmer må ha minst 0 bilag å poste i denne tråden. 4 handelsmenn ser nå Forex Factoryreg er et registrert varemerke. Simpler Scalping Idea Ble med Mar 2010 Status: Medlem 244 Innlegg Følgende på fra Geoffs utmerket tråd forexfactoryshowthread. phpt231650 dette ga meg en ide for en rask skalp handel. Jeg har lagt merke til at mange av trådene på FF normalt foreslår å unngå ganger når det er signifikante nyheter. Jeg kunne ikke enig mer, men det som noen ganger blir savnet er at du kan åpne en posisjon når det ikke er noen nyheter, men hvis denne stillingen holdes åpen for en gang så er posisjonen din i fare for alle slags hendelser, mens den fortsatt er åpen. Derfor har jeg vært på utkikk etter noe som tar sikte på å ta et par pips om gangen, kanskje 2 eller 3 ganger om dagen på hver valuta. Sammensetningseffekten av dette bør resultere i betydelig fortjeneste over tid. Frykter å bli skutt ned i flammer Jeg vil gjerne foreslå følgende som jeg har lagt merke til når jeg bruker Geoffs EA. Når prisen lukkes på 1 timers diagram som har krysset SMA (innstilling 10), synes det å være en mulighet til å ta et par pips i det minste. Jeg tenker bare 2 eller 3 pips (20 eller 30 for 5 siffer), selv om du kan lukke halvparten av dette beløpet og se hvordan resten spiller ut. Det ser ut til at dette krysset over kan skje 2 eller 3 ganger om dagen. Hvis vi kombinerer dette med Steve Hopwoods tilnærming til multi pair trading EAs, så kan dette legge opp til en ganske anstendig mengde pips hver dag. Selv om vi gjorde 50 til 100 pips i uken, ville sammensatt effekt av dette over tid føre til betydelig fortjeneste. Ved bare å lete etter et par pips om gangen betyr det forhåpentligvis at vi arent i markedet for lenge og derfor ikke blir utsatt for plutselige nyhetshendelser eller bevegelser mot vår posisjon. Jeg er ubrukelig ved koding, men har sett tilbake over diagrammer, og dette ser ut som om det kan fungere. Ikke sikker på om SL selv om jeg har prøvd et par handler med en 15 pip SL ikke at det var nødvendig. Geoff, etter å ha dratt denne ideen til deg, ville jeg sette pris på om du kunne se på koding noe når du har et øyeblikk. Mine tanker for øyeblikket med hensyn til innganger som måtte være nødvendig ville være mye størrelse valutaer som blir handlet maksimal spredning eller bestemte handelstider for å unngå høye sprekker for eksempel om natten på GU TP i pips SL i pips Delvis Lukk BE Hoppestopp Disse tre siste I min manuelle test har jeg brukt Steves Multi Purpose Trade Management EA, og slik kan folk bruke dette i stedet som det er et utrolig kraftig stykke kit. Et annet alternativ ville være å ha en minimumsavstand mellom det åpne og lukke (eller kanskje høy og lav) av stearinlyset som krysset SMA. Jeg nevner dette som noen av kartene jeg har sett på hvor det forrige lyset var svært lite, kan føre til tap. Jeg leter etter en rimelig stor prisendring for å foreslå at crossover av SMA har noe momentum. Her er en EA for deg å leke med, det er TP amp SL som representerer verdien etter at spredningen er tatt ut og en mincandle-innstilling som er minimumslengden for det forrige lyset. Jeg plasserer bestillingen når prisen går gjennom SMA, da jeg ventet på lukkingen var det for sent. SMA er også justerbar (det kalles fastema, men det betyr SMA). Vedlagt bilde (klikk for å forstørre) Jeg lastet opp den første versjonen på jobb og før jeg dro, hadde den tatt sin første handel og endte i fortjeneste. HVi ser på diagrammene jeg kunne se mange anledninger, var det bare å krysse SMA ikke ville ha ført til en vellykket handel. Etter å ha kommet hjem har jeg lastet opp V2. Jeg er interessert i å vite hvorfor det er for sent på 1 timers diagram. Som jeg sa før jeg er clueless når det kommer til koding av en EA. Jeg skal kjøre dette på 15m og se hvordan det går. Paul Jeg prøvde å vente på lyset for å lukke tidligere i H1-diagrammet, men da jeg kjørte det, var handelen så sent det meste av prishandlingen hadde reversert. Uansett, de nye filene venter på en nærhet, slik at de er tilbake til det opprinnelige konseptet, trenger bare grundig testing.

Comments

Popular Posts