Forex Glidning Test Ea


Maks spredning og glidning Mange nybegynnere handler blander forskjellen mellom glid og maksimal spredning. Spredningen refererer til handelskostnaden. Ved å angi maksimal spredning forbyr en ekspertrådgiver å legge inn bestillinger når kostnaden ved å gjøre det overstiger en bestemt grense. Maksimal spredning av Forex-spreads utvides ofte rundt nyhetshendelser. It8217 er ofte en stor kaos hvor sluttresultatet ikke er så mye forskjellig fra hvor det hele startet. Mange handelsfolk synes det er å foretrekke å sitte ut disse hendelsene. Det er bedre å savne en handelsmulighet enn å betale en arm og et ben for det. Maks slippe Slippage kontrollerer gjennomføringen av bestillingen. MetaTrader tilbyr en unik funksjon i OrderSend () kommandoen kalt slippe. De fleste markedsordrer behandles som rene markedsordrer. It8217s behandles som en kommando til megleren for å gjennomføre bestillingen uten hensyn til prisen betalt. Maksimal glidning trekker tilbake regjeringen litt. Si at markedsprisen er 50 og et MQL-program setter maksimal slipp på 2. MetaTrader-megleren vet at det kun kan utføre prisen innenfor en rekkevidde på 2 pips fra den forespurte inngangsprisen. Enten prisen 50, 51 eller 52 vil gjøre. Forskjellen mellom maksimal spredning og maksimal glidning Den enkleste måten å skille de to elementene på er å huske følgende to spørsmål. Ser det ut som I8217m om å betale for mye for å gå inn i denne handelen. Hvis ja, bør jeg bruke maksimal spredning for å forhindre dyre handler. Er jeg bekymret for megleren som misbruker min markedsordreforespørsel etter at jeg har sendt bestillingen. Hvis ja, bør jeg bruke maksimal slippinnstilling. OneStepRemoved bruker en skjult maksimal slipp-variabel i vår sakkyndige rådgiver programmeringsmal. Vi pleier å sette den på 2 mikro pips. Du kan be oss om å gjøre det til en ekstern variabel på forespørsel. Legg igjen et svar Avbryt svarHow å kjøre en metatrader-backtest av Shaun Overton den 12. mars 2014 06:01:17 GMT Hei, dette er Shaun Overton med ForexNews og OneStepRemoved. I denne ti minutters videoen skal jeg vise deg hvordan du konfigurerer en backtest for MetaTrader 4. Du kan følge med ved å bruke en gratis OANDA demo-konto ved å klikke på lenken under denne videoen. Registrer deg her for en gratis OANDA MT4 demo konto. Når du har åpnet MetaTrader og besluttet at du må kjøre en backtest, er det første trinnet å få historiske data. Theres litt forhåndslastede data, men det er ikke nok til å kjøre en veldig lang backtest. Backtesting handler om mer enn å se på historisk ytelse. Du kan bruke din erfaring med historiske data for å analysere hvordan en ekspertrådgiver utfører i ulike markedsforhold. Min gå til eksempel for er alltid det bevegelige gjennomsnittskorset. Tanken er at et raskt bevegelige gjennomsnittskors over et sakte glidende gjennomsnitt, kan du vurdere et kjøpssignal. Den typen strategi er naturlig designet for et trendmarked. Signalene oppstår alltid sent fordi det er basert på en forsinkende indikator. Teorien er at trender er potensielt store nok til å komme inn etter at en trend begynner og avslutte handelen etter at den er ferdig, bør gi plass til oppsiden. Det er teorien. Markets rekkevidde handler om lag 70 av tiden. Hvis markedet ikke trender og du kjører en trend trading strategi, kan jeg fortelle deg nå at din trend trading strategi ikke sannsynligvis vil fungere bra hvis ingen trender vises. Backtesting gir innsikt i hvordan din ekspertrådgiver oppfører seg når markedet ikke går. Det hjelper deg med å planlegge nedadrettede scenarier, og hvis du gjør det riktig, kan backtesting hjelpe deg med å utvikle realistiske ytelsesforventninger. Jeg antar at du allerede har installert ekspertrådgiveren som du ønsker å teste. Hvis du ikke har gjort det, har Forex News en annen video tilgjengelig som viser deg hvordan du installerer EA. Du må laste inn data for valutaparet du vil sikkerhetskopiere før du begynner å kjøre tester. Det er spennende å analysere markedene, men tester er bare like gode som dataene dine, så ikke hoppe fremover. Jeg liker gull. Det er diagrammet Ive valgt her. Jeg trenger å vite tidsrammen og valutaparet for å kunne laste inn de riktige dataene. Uansett hva du vil gjøre, bør du vurdere å laste inn en minuts data. Ett minutt data er den minste tidsrammen tilgjengelig. Ved å bruke de mest nøyaktige dataene som er mulige, forbedrer du nøyaktigheten av din backtest. Hele poenget med å gjøre dette er å gi deg et nøyaktig bilde av historisk prestasjon. Ved å legge inn en minuttdata forbedres kvaliteten på backtestet ditt for å gi deg et mer nøyaktig estimat. Åpne et minuts diagram for gull, hvilket er instrumentet jeg prøver på i denne videoen. Gå til øverste venstre meny og velg File New Chart Gold XAUUSD. Endre tidsrammen. Velg alternativet M1 fra denne menylinjen, eller gå til diagrammer Periodicitet Ett minutt Vi må slå av autoscroll nå når diagrammet er åpent. Skyv knappen øverst med den lille grønne trekant. Det ligner en spilleknapp. Du kan også høyreklikke på diagrammet og klikke på egenskaper, eller trykk F8. Velg egenskaper, deretter Vanlig. Fjern merket ved siden av diagramautoscroll. Nå som diagrammet er åpent, gå til Verktøyalternativer. Velg kategorien Merket diagrammer. Maks antall streker i historien, endre den til 999999999. Maksimalt antall barer på diagrammet må være de samme, 99999999999. Disse innstillingene gjør det mulig for MT4 å laste inn så mye historiske data som muligens du vil. Gå tilbake til dine ett minutt diagrammer. Det neste trinnet er ganske kjedelig 8211 Du må trykke på Hjem-tasten mens MT4 laster ned historiske data. Denne delen tar ganske lang tid, og dessverre virker det bare hvis du sitter der og trykker på hjemnøkkelen. Hvis du glemmer å slå av autoscrollen, hopper kartet til den nåværende linjen. Jeg valgte en times diagrammer for backtesting fordi jeg finner dem å finne den beste balansen mellom handelsfrekvens og handelsutgifter. Hver gang du går inn i en handel, betaler du megleren spredningen som en kostnad for å skrive inn. Når du handler hyperaktivt på M1-diagrammer eller M5-diagrammer, er det utrolig vanskelig å handle med en hvilken som helst kant. Kostnadene ved handel er rett og slett for prohibitive. Diagrammet som Id liker å sikkerhetskopiere er en times diagram. Så, jeg må gjenta denne prosessen ved å bla tilbake på H1-diagrammer til Ive lastet nok data til å dekke varigheten av testperioden. Bytt til H1 slik. Bekreft at autoscroll er slått av, og trykk deretter på Hjem-tasten til datoene strekker seg utover testvinduet. Weve avsluttet all beinet arbeidet. Vi kan hoppe over datainnlastingstrinnet for eventuelle fremtidige tester som involverer H1-gulldiagrammer. Hvis du bestemmer deg for å teste et annet valutapar eller en tidsramme, må du følge denne dataopplastingsprosessen. La oss fortsette å laste vår EA i backtesteren og velge innstillingene våre. Jeg skal bruke MACD-prøven EA i denne videoen fordi den vises som standard i OANDAs MetaTrader. Jeg vet at alle som ser på dette, har denne EA allerede lastet på sin datamaskin. Arbeidet som vi har gjort hittil, er for XAUUSD 8211 gull 8211 på en times diagrammer. Velg det alternativet fra rullegardinmenyen. Du har bedt om å velge modellen. Dette gjelder hvor raskt og nøyaktig du vil at testen skal løpe. Dine valg kan enormt påvirke testresultatene. Ekspertrådgivere går sekvensielt gjennom tid. Hvis du tok all prishistorikk tilgjengelig gjennom dagen, som vanligvis kalles tick-data, vil den inneholde titusenvis av priser hver eneste dag. Kondenserer den informasjonen inn i blokker av tid, gjør dataene langt mer lesbare og enklere å analysere. Skjermmetoden kan meget 8211 lysestaker, barer, linjer på diagrammet. De representerer alle minst ett felles element. Start eller åpen pris for tidsperioden og slutten eller lukkekursen for tidsperioden. Jeg henviser tilfeldigvis til disse diskrete tidselementene som stolper 8211 du burde anta at jeg mener en times tidsperiode for denne videoen. Hvis du har en strategi som kjører intrabar, betyr at EA åpner handler uten å vente på at baren skal lukke, må du absolutt bruke Every Tick. Ellers blir backtesteren tvunget til å gjøre forutsetninger om prisadferdene. Dette kan skape alvorlige uoverensstemmelser mellom den modellerte ytelsen og hva som burde ha skjedd historisk. Hvert kryss er det mest nøyaktige alternativet, men det er også den mest tidkrevende. EAer som bare handler ved åpningen av en ny stolpe, kan komme seg unna med enten å bruke kontrollpunkter, så lenge stoppet tap og ta fortjeneste ikke står overfor risikoen for å bli rammet i samme bar. Hvis enten din stopp eller ta fortjeneste muligens kan bli rammet i en enkelt bar, kan backtesteren forveksle det som ble truffet først: stoppet eller ta overskuddet. Dette igjen kan skape store uoverensstemmelser i de rapporterte resultatene. Backtesteren kan si at du vant da du mistet og omvendt. Alt dette er en lang måte å fortelle deg om å bruke Every Tick, med mindre du har en overbevisende grunn til å gjøre noe annet. Jeg anbefaler ikke å kjøre noen backtests ved å bruke Open Only-priser. Modelleringsfeilene kommer alltid ut for alvorlig og testen er nyttig for analyse. Bruk data gir deg mulighet til å kontrollere start - og sluttdato for testen. Formatet er årsmåned-dato. Alternativet til venstre er startdato. Alternativet til høyre er sluttdatoen. Min test vil løpe fra 1. februar 2013 til 1. februar 2014. Over her til høyre kan jeg styre diagrammet som jeg vil se på. Velg H1 som tidsramme, som står for en times diagrammer. Under det er spredt. Det også kan ha en betydelig innvirkning på backtestet. Spredningen er en omsetningskostnad. Det er kritisk at din backtest bruker minst meglerne typisk spre eller verre. Du vil anta hva som skjer når ting går galt, ikke hva som kan skje i eventyrland. Historiske backtests er vanligvis det beste scenariet 8211 du bør generelt forvente en reduksjon i ytelse når du går inn i fremtiden. Å bruke et sprekke som er verre enn meglerne spredes, er tilrådelig å ta hensyn til både med variable sprekker og potensiell negativ slipp. Backtesten gir deg alltid perfekte fyllinger, som jeg forsikrer deg om, skjer ikke i den virkelige verden. Slippage er et veldig reelt og nåværende element i handel. Jeg kommer til å sette den til 30 for denne backtesten, som er 30 mikropips eller 3 pips. Det er langt verre OANDAs typiske spredning. Hvis en strategi kan overleve en 3 pip spredt på EURUSD, kan det være et oppmuntrende tegn på ytelsespotensial. Til slutt må vi gå til sakkyndig rådgiver. Det er her vi kontrollerer inngangene som er unike for ekspertrådgiveren, slik at du tester. Klikk på inntastingsfanen. Hver EA har forskjellige innstillinger. I stedet for å snakke om MACD Eksempel EA i detalj, vil jeg beholde dette høye nivået slik at du forstår de forskjellige kolonnene. Her til venstre er innstillingene som brukes i backtest. Hvis du vil endre størrelsesstørrelsen som handles for hvert signal, er dette boksen du endrer. Boksene til høyre gjelder bare for optimalisering, som godt dekker i en egen video. Skyv ok når du er fornøyd med innstillingene. Visuell modus påvirker ikke testresultatene. Hvis du vil se bransjer brann av på diagrammene, så legg en sjekk ved siden av dette alternativet. La det være ukontrollert hvis du bare bryr deg om resultatrapporten. Pushing start sparker av backtest og du er klar til å analysere resultatene. Du kan begynne å teste dine EAer i en gratis MetaTrader-øverkonto fra OANDA. Klikk på lenken under denne videoen for å åpne din gratis demo-konto. Tråd: Hvordan unngå slippe i Forex trading Originally Posted by Dantepuma Jeg vil gjerne dele denne videoen med deg, gutter, for å spre ordet om slippage og hvordan du kan unngå det. Som du kanskje vet at slippe er forskjellen mellom prisen du angir en handel på og prisen din megler faktisk utfører den på. Det er et veldig vanlig handelsspørsmål og koster deg. Bokstavelig talt kan det gjøre en forskjell mellom å vinne og miste handelen. Se det nå og del det med vennene dine for å få dem til å vite løsningen (megleren vil ikke fortelle deg). hvor i mt4 plattformen nettstedet kan v få denne handelsansvarlig Superior Master Bidragsyter og medlem Bli medlem Dec 2011 Sted Tyskland Innlegg 997 hvor i mt4 plattformen området kan v få denne handelsbehandleren Videoen inneholder nettstedet som selger skriptet eller du kan bare klikk på Mer info i øvre høyre hjørne av videorammen. Du kan teste det gratis, tilsynelatende, men da må du abonnere. Jeg vet ikke hvilken megler (e) fyren i videoen avtaler med. Jeg har aldri opplevd enda 3-pip-slippe en gang, for ikke å nevne 10 eller 12 pips. Dagen jeg ser slippe av den størrelsen skjer, jeg bytter meglere. Id anbefaler at du leter etter en skikkelig megler og sørger for tilstrekkelig rask internettilgang enn å bruke penger for enda et fantastisk nytt produkt, spesielt en som vil koste penger hver måned. Du kommer nok til å betale mer for det månedlige abonnementet enn noe slippe ville koste deg. Medlem siden Nov 2012 Innlegg 29 Opprinnelig skrevet av PaladinFX Videoen inneholder nettstedet som selger skriptet, eller du kan bare klikke på Mer info i øvre høyre hjørne av videorammen. Du kan teste det gratis, tilsynelatende, men da må du abonnere. Jeg vet ikke hvilken megler (e) fyren i videoen avtaler med. Jeg har aldri opplevd enda 3-pip-slippe en gang, for ikke å nevne 10 eller 12 pips. Dagen jeg ser slippe av den størrelsen skjer, jeg bytter meglere. Id anbefaler at du leter etter en skikkelig megler og sørger for tilstrekkelig rask internettilgang enn å bruke penger for enda et fantastisk nytt produkt, spesielt en som vil koste penger hver måned. Du kommer nok til å betale mer for det månedlige abonnementet enn noe slippe ville koste deg. takk for din kommentar. Ja, du har rett, du vil nok ikke oppleve noen slipp på demo-kontoen (på grunn av modellering uendelig likviditet) eller på reell konto med små investeringer (masse størrelse). Men hvis du begynner å handle seriøst med en anstendig 50 000 konto med 8-20 LOT s posisjonsstørrelse som et gjennomsnitt, vil du umiddelbart se hva jeg snakket om. Ingen megler kan garantere promtutførelsen, og de gjør det ikke. Hvis du har en stor glidning, peker de på at du skal skrive ut, og sier at diagrammet bare er for å demonstrere prisbevegelsene. Som jeg ser at det ikke er månedlig avgift eller tilbakebetalt abonnementsavgift, er prisen engangsavgift, forresten. Opprinnelig skrevet av Dantepuma Ja, du har rett, du vil nok ikke oppleve noen slipp på demo-kontoen (på grunn av modellering uendelig likviditet) eller på reell konto med små investeringer (mye størrelse). Men hvis du begynner å handle seriøst med en anstendig 50 000 konto med 8-20 LOT s posisjonsstørrelse som et gjennomsnitt, vil du umiddelbart se hva jeg snakket om. Jeg handler en live konto med en balanse betydelig høyere enn 50k, gjennomsnittlig posisjon størrelser på 5-10 mange, men jeg har aldri opplevd en 10-til-12-pip-slippage. Sjelden er det en pip eller to slippe. Jeg gjentar: Få en skikkelig megler og en riktig internettforbindelse hvis du opplever glid av størrelsen som er beskrevet i videoen. (For øvrig, 8-20 masse posisjonsstørrelse med en forholdsvis liten konto på 50k plus USD, som beskrevet av deg ovenfor, høres ut som høyrisikohandel til meg, i stedet for å ha riktig pengestyring.) Opprinnelig postet av Dantepuma Som jeg se at det ikke er månedlig avgift eller gjentatt abonnementsavgift, prisen er engangsavgift, forresten. Hmmm, ok, hvis du sier det. Likevel refererer FAQ-siden til nettstedene til abonnementer, noe som førte meg til å tro at det var månedlig eller årlig tilbakebetaling. Opprinnelig postet av PaladinFX Jeg handler en live konto med en balanse betydelig høyere enn 50k, gjennomsnittlig posisjon størrelser på 5-10 mange, men jeg har aldri opplevd en 10-til-12-pip-slippage. Sjelden er det en pip eller to slippe. Jeg gjentar: Få en skikkelig megler og en riktig internettforbindelse hvis du opplever glid av størrelsen som er beskrevet i videoen. (For øvrig, 8-20 masse posisjonsstørrelse med en forholdsvis liten konto på 50k-pluss USD, som beskrevet ovenfor, høres ut som høyrisikohandel til meg, i stedet for riktig pengeforvaltning.) Hmmm, ok, hvis du si det. Likevel refererer FAQ-siden til nettstedene til abonnementer, noe som førte meg til å tro at det var månedlig eller årlig tilbakebetaling. Jeg vil ikke gi deg en leksjon som beregner riktig masseformat. Du vil finne ut at med en 80.000 konto som risikerer 1 det kan du ta 8 LOT posisjon med 10 pips Stopp avstandsavstand - som er mer enn nok for scalping. For å fortelle sannheten har jeg aldri sett, snakket med eller lest om noen ekte handelsmann som ikke hadde erfaring med slippage, 100 av handelsmenn snakket og klaget over det. Men se. Hvis du ikke har glid, bør du være fornøyd med det, og jeg er også fornøyd med det. Men i dette tilfellet kan jeg ikke få poenget ditt. Hvis du ikke har glid, så er dette emnet og denne videoen ikke for deg. Enkelt ignorere denne tråden, ignorere denne videoen og ignorere innlegget mitt og slipp dette emnet, vær så snill. Takk, fred, Dantepuma Opprinnelig postet av Dantepuma Jeg vil ikke gi deg en leksjon som beregner riktig masseformat. Du vil finne ut at med en 80.000 konto som risikerer 1 det kan du ta 8 LOT posisjon med 10 pips Stopp avstandsavstand - som er mer enn nok for scalping. Ja, selvfølgelig, sant. Men ville ikke bruke skriptet holde en fra å få noen handler i det hele tatt, så Hvis din gjennomsnittlige SL er 10 pips og du alltid har 10-12 pips slippage, ville ingenting skje på kontoen din. Opprinnelig skrevet av Dantepuma For å fortelle sannheten, har jeg aldri sett, snakket med eller lest om noen ekte handelsmann som ikke hadde erfaring med slippage, 100 av handelsmenn snakker og klager over det. Sann igjen. Selvfølgelig opplever jeg glid, som alle andre. Det kan ikke unngås helt. Det jeg protesterer på, er videoen som overdriver situasjonen for å selge et produkt. Den gjennomsnittlige glidningen jeg ser er mellom 0,2 og 0,5 pips, og siden prislister i begge retninger er det så mange handler hvor slippage gir meg noen ekstra penger, da det er handler der slippage koster meg penger. Opprinnelig skrevet av Dantepuma Hvis du ikke har glid, så er dette emnet og denne videoen ikke for deg. Jeg postet her fordi jeg protesterer mot folk som prøver å selge programvaren ved å overdrive og forvride fakta. Faktisk er jeg overrasket over at moderatorer har tillatt denne tråden å leve så lenge i det hele tatt. Det er sannsynligvis på grunn av det faktum at det ikke inneholder en skrevet kobling til den selgende nettsiden, men bare en uskyldig utseende youtube video. Jeg gir et syn på slippingsituasjonen som motsetter seg videoen, fordi det er mange nye handelsmenn på dette forumet som har den uheldige tendensen til unødvendig å bruke penger på ting de kan gjøre uten. Mange erfarne medlemmer av dette forumet gjør det samme. overraskende synes jeg å være den eneste som har oppdaget denne tråden ennå.

Comments

Popular Posts